Vrácení a reklamace
Vrácení
DŮLEŽITÉ:
Před vrácením zboží kontaktujte náš tým a nahlaste vrácení.Napište e-mail na adresu: offer@liderwood.cz, do předmětu napište: „ČÍSLO OBJEDNÁVKY, VRÁCENÍ“.
Tím se zjednoduší proces vrácení zboží.
- Od smlouvy uzavřené na dálku můžete odstoupit do 14 dnů od data obdržení zboží bez udání důvodu.
- Vrácené zboží musí být nové, nepoškozené a bez známek používání. Správné zabalení zásilky je odpovědností zákazníka. Prodávající si vyhrazuje právo snížit hodnotu zboží, pokud bude poškozeno během přepravy.
- Zboží musí být zasláno zpět na adresu skladu nejpozději do 14 dnů od data odstoupení od smlouvy. K zásilce by měl být přiložen formulář pro vrácení.
- Vrácení peněz za produkty je prováděno stejnou formou, jakou byla provedena platba za objednávku.
- Náklady na zpětné zaslání nese zákazník.
Liderwood Magazyn
Ul. Grunwaldzka 29
84-230 Rumia
Adresa pro vrácení dlouhých balíků:
Liderwood Magazyn
Ul. Grunwaldzka 35
84-230 Rumia
Ke stažení: Formulář pro vrácení
Co dělat, pokud je zásilka poškozena?
Kurýrní zásilky
- Sepsat protokol o škodě – to je základ pro podání reklamace u dopravce.
- Prohlášení o zřeknutí se práva na podání reklamace ve prospěch odesílatele.
- Připravte fotografickou dokumentaci.
- Fotografie a protokol o škodě a prohlášení by měly být zaslány na adresu offer@liderwood.cz do 5 pracovních dnů od převzetí zásilky.
- Sepsat protokol o škodě – to je základ pro podání reklamace u dopravce.
- Připravte fotografickou dokumentaci.
- Fotografie a protokol o škodě zašlete na adresu offer@liderwood.cz
- Doba na posouzení reklamace je 14 dní.
Reklamace
- Podmínkou pro posouzení reklamace je její písemné podání nejpozději do 14 dnů od zjištění vad produktu.
- Reklamace by měly být směrovány na adresu: offer@liderwood.cz
- Reklamaci podléhají pouze vady zakoupeného zboží, které nevznikly v důsledku jeho nesprávného použití, montáže a nedodržení doporučení výrobce uvedených v montážním návodu, technickém listu a záruce.
- Všechny nároky z titulu obdržení zboží, které neodpovídá smlouvě nebo má viditelné vady, je třeba nahlásit prodávajícímu před montáží produktu. Zahájení montáže znamená přijetí technického stavu a vzhledu materiálu.
- Doba na posouzení reklamace je 14 dní; pokud je nutná inspekce na velkou vzdálenost, může být tato doba prodloužena.