Vrácení a reklamace

Vrácení

DŮLEŽITÉ:

Před vrácením zboží kontaktujte náš tým a nahlaste vrácení.

Napište e-mail na adresu: offer@liderwood.cz, do předmětu napište: „ČÍSLO OBJEDNÁVKY, VRÁCENÍ“.

Tím se zjednoduší proces vrácení zboží.

  1. Od smlouvy uzavřené na dálku můžete odstoupit do 14 dnů od data obdržení zboží bez udání důvodu.
  2. Vrácené zboží musí být nové, nepoškozené a bez známek používání. Správné zabalení zásilky je odpovědností zákazníka. Prodávající si vyhrazuje právo snížit hodnotu zboží, pokud bude poškozeno během přepravy.
  3. Zboží musí být zasláno zpět na adresu skladu nejpozději do 14 dnů od data odstoupení od smlouvy. K zásilce by měl být přiložen formulář pro vrácení.
  4. Vrácení peněz za produkty je prováděno stejnou formou, jakou byla provedena platba za objednávku.
  5. Náklady na zpětné zaslání nese zákazník.
Adresa pro vrácení kartonových balíků:
Liderwood Magazyn
Ul. Grunwaldzka 29
84-230 Rumia

Adresa pro vrácení dlouhých balíků:
Liderwood Magazyn
Ul. Grunwaldzka 35
84-230 Rumia
Ke stažení: Formulář pro vrácení

Co dělat, pokud je zásilka poškozena?

Kurýrní zásilky

  1. Sepsat protokol o škodě – to je základ pro podání reklamace u dopravce.
Příjemce je povinen zkontrolovat stav zásilky před potvrzením jejího převzetí, zejména posoudit, zda zásilka není poškozena nebo nemá chybějící části. Protokol by měl být sepsán v přítomnosti kurýra, ale pokud to nebylo možné, DPD umožňuje sepsání protokolu příjemcem bez přítomnosti kurýra. Elektronický protokol o škodě DPD Prohlášení pro odesílatele POZOR! Datum sepsání protokolu je důležité. Pokud je škoda zjevná (viditelná před rozbalením zásilky, např. poškozený, roztrhaný nebo mokrý karton), protokol musí být sepsán v den doručení zásilky. Pokud bylo balení neporušené a škoda byla zjištěna po otevření zásilky, protokol lze sepsat do 5 pracovních dnů. Nedostatek tohoto dokumentu výrazně komplikuje a prodlužuje proces reklamace
  1. Prohlášení o zřeknutí se práva na podání reklamace ve prospěch odesílatele.
Podle pravidel dopravce a přepravního práva může reklamaci podat pouze vlastník zboží. Pokud byla zásilka přijata, vlastník zboží je příjemce dle přepravní smlouvy. Proto vás žádáme o vyplnění uvedeného dokumentu, abychom mohli provést reklamační proces ve vašem zastoupení.
  1. Připravte fotografickou dokumentaci.
Kromě fotografií poškozeného zboží jsou důležité také fotografie obalu.
  1. Fotografie a protokol o škodě a prohlášení by měly být zaslány na adresu offer@liderwood.cz do 5 pracovních dnů od převzetí zásilky.
Zaslání výše uvedené dokumentace je nezbytnou podmínkou pro zohlednění případných nároků zákazníka z titulu poškození zásilky během přepravy.  Paletové zásilky Při převzetí zásilky je příjemce povinen zkontrolovat zboží v přítomnosti kurýra.
  1. Sepsat protokol o škodě – to je základ pro podání reklamace u dopravce.
Protokol by měl obsahovat datum doručení a podrobný popis poškození (včetně poškození obalu) nebo nedostatků v zásilce. Protokol musí být podepsán kurýrem a příjemcem (pokud řidič nemá hotový formulář k vyplnění, protokol lze sepsat na přepravním listu). Nedostatek tohoto dokumentu výrazně komplikuje a prodlužuje proces reklamace.
  1. Připravte fotografickou dokumentaci.
Správná fotografická dokumentace výrazně usnadňuje reklamační proces. Doporučujeme zkontrolovat zásilku před rozbalením a věnovat zvláštní pozornost stavu palety. Pokud byla zásilka během přepravy zasažena, mohou být viditelné deformace/ promáčknutí (i když je fólie neporušená). V takové situaci často řidiči vynucují poznámku na protokolu: „původně zabalené“ – toto chování by se nemělo vyskytovat, proto doporučujeme popisovat poškození podle skutečného stavu.
  1. Fotografie a protokol o škodě zašlete na adresu offer@liderwood.cz
  2. Doba na posouzení reklamace je 14 dní.
V případě jakýchkoli problémů během převzetí zásilky kontaktujte prodejce. Ke stažení: Protokol o škodě Liderwood Prohlášení pro odesílatele

Reklamace

  1. Podmínkou pro posouzení reklamace je její písemné podání nejpozději do 14 dnů od zjištění vad produktu.
  2. Reklamace by měly být směrovány na adresu: offer@liderwood.cz
  3. Reklamaci podléhají pouze vady zakoupeného zboží, které nevznikly v důsledku jeho nesprávného použití, montáže a nedodržení doporučení výrobce uvedených v montážním návodu, technickém listu a záruce.
  4. Všechny nároky z titulu obdržení zboží, které neodpovídá smlouvě nebo má viditelné vady, je třeba nahlásit prodávajícímu před montáží produktu. Zahájení montáže znamená přijetí technického stavu a vzhledu materiálu.
  5. Doba na posouzení reklamace je 14 dní; pokud je nutná inspekce na velkou vzdálenost, může být tato doba prodloužena.
V případě reklamace vyplývající z poškození obalu a/nebo doručeného zboží postupujte podle zde popsaných kroků.
VAŠE KOŠÍK
Sign in

No account yet?

Shop
0 Wishlist
0 items Cart
My account